Schindler PORT tehnoloģija revolucionizē ēkas caurejošās satiksmes plūsmas optimizēšanas zinātni, vienlaikus piedāvājot personalizētus pakalpojumus un piekļuves kontroli.
Nav viegli izveidot nevainojamu sistēmu mūsdienīgā ēkā, kur katra pārvietošanās var ietvert vienu vai vairākus vertikālos transportlīdzekļus, aizsargātu zonu piekļuves iegūšanu, pārvietošanos uz nepazīstamiem birojiem un daudz ko citu, tikai lai sasniegtu galamērķi un ķertos pie darba.
Izmantojot Schindler PORT tehnoloģiju, kas ir personīgā tranzīta pārvaldības sistēma, vienīgā prasība pasažieriem ir savas identitātes un nepieciešamā galamērķa vienkārša paziņošana PORT terminālim. Pārējo darbu paveic PORT tehnoloģija, plānojot un īstenojot netraucētu pārvietošanos optimālā maršrutā, kas ir izstrādāts pēc iespējas īsākam laikam.
Starp PORT tehnoloģijā iekļautajām standarta funkcijām ir arī daudzas uzlabotas opcijas, lai sistēmu labāk pielāgotu jūsu vajadzībām.
PORT tehnoloģijas izstrādes mērķis bija ienest jaunu dimensiju barjeru izmantošanā, ienākot ēkā. Izmantojot PORT, var ne tikai pārbaudīt katra ienācēja tiesīgumu, bet arī pasūtīt liftu uz vēlamo galamērķa stāvu un paziņot ienācēja identitāti — tieši pie barjeras. Pateicoties šai PORT vadībai, mēs varam garantēt, ka lifts nodrošinās optimālu braucienu attiecīgajos satiksmes apstākļos.
Katrs PORT ir aprīkots ar lasītāju, kas var veidot saziņu ar jebkuru saderīgu radiofrekvences ierīci no vienkāršas kartes līdz viedtālrunim. To var izmantot īpašu funkciju nodrošināšanai normālas lifta darbības laikā vai, ja PORT ir iebūvēts barjerā, nodrošināt piekļuves kontroles sistēmu, kas ir pilnībā integrēta ar liftiem.
Novietošanu var konfigurēt tā, lai sistēma, izmantojot reāllaika datus, noteiktu vispieprasītāko stāvu opcijas aktuālajā laika periodā un attiecīgi novietotu liftus. Alternatīvi klients var iepriekš definēt stāvvietas stāvus.
Ja PORT lieto kopā ar barjeru, šī funkcija anulē otru kartes darbību pie šīs vai citām tuvējām barjerām, lai lietotājam nebūtu iespējas padot savu karti atpakaļ pār barjeru, palīdzot ienākt citai personai.
Šī papildfunkcija attur pasažierus no ieiešanas kabīnē kopā ar citu personu, piemēram, kolēģi, kurš neizmanto savu žetonu. Ja kāds pasažieris ienāk liftā, neizmantojot savu žetonu, tad šī žetona nākamajā lietošanas reizē tiek piemērota kāda sankcija. Sankcijas aptver plašu diapazonu no brīdinājuma ziņojuma PORT ekrānā līdz prasībai par žetona atiestatīšanu drošības nodaļā vestibilā.
Daudzās augstceltnēs būtu vēlams maksimāli izmantot lifta šahtu, izvietojot divstāvu liftus. Izmantojot parastās sistēmas, tie var sagādāt ievērojamu vilšanos lietotājam, piemēram, ar apakšējā stāva kabīnes atkārtotu apstāšanos, ko izraisa pakalpojuma pieprasījums augšstāvā vai sajukums jautājumā, kurai kabīnei ir jānonāk vestibilā. Izmantojot PORT tehnoloģiju, šī problēma tiek novērsta. Tā kā mēs jau iepriekš zinām visus pasažierus un viņu galamērķus, divstāvīgie lifti neapstājas biežāk nekā vienstāvīgie. Papildus uzlabotajai signalizācijai, ko nodrošina PORT ekrāns, tiek novērsts jebkuras pasažieru neskaidrības.
Turp-atpakaļ pakalpojums starp 2 stāviem var būt visvienkāršākā no lifta darbībām. Būtībā, ja tas netiek optimizēts, pastāv iespēja, ka tiek pārvadāts daudz mazāk cilvēku, nesasniedzot teorētisko kapacitāti, un veidojas ilgi gaidīšanas laiki. PORT tehnoloģijas turp-atpakaļ pakalpojuma vadība izmanto pasažieru apjoma novērtēšanas rīkus, lai izveidotu uzlabotu pakalpojuma šablonu, kas vienmēr maksimāli palielina plūsmu caur sistēmu, vienlaicīgi saīsinot gaidīšanas laikus.
Augšējā vestibilā, kur pasažieri nokļūst ar liftiem no galvenā vestibila, pēc tam pārejot uz augstākiem stāviem paredzētajiem liftiem, vienmēr bažas izraisa iespējamā drūzmēšanās. Sistēma var salīdzināt uz augšējo vestibilu nogādāto cilvēku un tālākbraucēju skaitu, lai konstatētu šo iespēju un aizkavētu turpmākos pasažierus līdz vietas atbrīvošanai.
Tā kā PORT tehnoloģija zina, kurā stāvā kurš ir nonācis, tā var izveidot priekšstatu par cilvēku sadalījumu katrā stāvā. Evakuācijas nepieciešamības gadījumā sistēma var izlemt, kurus stāvus evakuēt pa kāpnēm bez drūzmēšanās, un, izmantojot savu ekrānu, iesaka iemītniekiem turp doties. Citos stāvos tā var piedāvāt lifta evakuāciju un tā, kā pārzina pasažierus, piegādāt pietiekami daudzus liftus, lai katru uzreiz nogādātu konkrētā stāvā, novēršot paniku.
Normālos apstākļos lifta konfigurācija ir paredzēta nevainojamai iemītnieku apkalpošanai. Tomēr reizēm tas nav iespējams liela apmeklētāju pieplūduma vai ievērojamas lifta kabīņu skaita samazināšanās dēļ (piemēram, ja notiek būvdarbi). Izmantojot PORT tehnoloģijas uzlabotās komunikācijas iespējas, pasažieriem var ieteikt doties vienu stāvu uz leju pa kāpnēm, lai iekāptu attiecīgajā liftā, vai izvēlēties nogādāšanu vienu stāvu augstāk par galamērķi. Šādas darbības jāveic, lai kombinētu nepieciešamās pieturas un tādējādi paātrinātu liftu pieejamību, ievērojami palielinot iekārtu apstrādes kapacitāti.
Nelielas satiksmes plūsmas periodos tipiskā liftu sistēma piešķirs cilvēkiem atsevišķu kabīni, mēģinot saīsināt gaidīšanas laiku. Tā kā lifts tiek līdzsvarots pusslodzes gadījumā, šīs opcijas rezultāts būtu daudzi braucieni ar ievērojami nelīdzsvarotām slodzēm un tāpēc augstu enerģijas patēriņu. ECO režīmā "nelielas plūsmas" braucieni tiek plānoti, atļauj gaidīšanas laikiem nedaudz pārsniegt minimumu. Tas nozīmē, ka nav nepieciešami visi lifti un var ievērojami ietaupīt enerģiju, turklāt šādus ietaupījumus var vēl vairāk palielināt, pasažieru skaitu kabīnē pēc iespējas tuvinot līdzsvarotajai slodzei.
Klientiem, kuriem ir nepieciešama detalizēta informācija par viņu sistēmas darbību, ir pieejama vispusīga pārskatu pakete.
PORT ir īpaši piemērota lielām liftu grupām vai taisnas līnijas konfigurācijām komercdarbības ēkās ar lielu satiksmi un var palielināt darbības apjomu un samazināt braucienu ilgumu līdz 35 %.
PORT samazina drūzmēšanos gan vestibilā, gan arī kabīnē, sagrupējot pasažierus uz atsevišķiem stāviem. PORT piedāvā pilnīgi integrētu piekļuvi ēkai, bet myPORT — lifta vadību un drošu piekļuvi ēkai, izmantojot viedtālruni.
PORT tehnoloģija ECO pastāvīgi uzrauga satiksmes stāvokli un uztur caurmēra gaidīšanas laiku noteiktā līmenī vai zem tā, vienlaicīgi ietaupot pēc iespējas vairāk enerģijas.
Ar Schindler PORT tehnoloģiju var atbrīvoties no daudziem esošajiem interjera izkārtojuma ierobežojumiem, iegūstot lielāku brīvību ēku nākamās paaudzes izstrādē.
PORT tehnoloģija piedāvā dažādus veidus, kā pārvietoties ēkās, pat nepieskaroties ne liftam, ne arī durvīm.
Savā klasē labākā satiksmes pārvaldība
PORT tranzīta pārvaldība ataino ievērojamu sistēmas iespēju paplašināšanu no bāzes līmeņa PORT. Šis reāli integrētais risinājums sniedz drošas un ērtas pārvietošanās iespēju no sākotnējās ienākšanas ēkā, turpinot pārvietošanos un beidzot ar izeju. Tas iekļauj daudzus termināļus ar īpašām lietotnēm apmeklētājiem, autostāvvietām, durvīm, birojiem un dzīvesvietām.