Šai sarežģītajai sistēmai ir nepieciešams īpaši labs stiprinājumu komplekts daudzo iebūvēto funkciju atbalstam. Šie stiprinājumi ir iemītnieku personīgo prasību termināļi, kas veido PORT Technology nosaukumu. Mūsu gluži jauno PORT termināļu komplektu raksturo plašs specifikāciju diapazons, kas aptver standarta iekšējo aparatūru. Lai kāda būtu arhitektūras tendence vai funkcionālā prasība konkrētā saskares punktā, PORT terminālis var to apmierināt.
PORT Technology nodrošina plašāku funkcionalitāti nekā jebkura liftu sistēma vēsturē, tai ir daudzi līdzekļi, kas pastāvīgi attīstās. Tā nodrošina visefektīvāko liftu grupas izmantošanu, turklāt apkalpotie pasažieri var lieliski izbaudīt netraucēto ātro braucienu līdz galamērķim ar minimālu starppieturu skaitu. Turklāt konstrukcijas tiešās drošības funkcijas gādā par mierīgu prātu visā brauciena laikā.
PORT Technology pamatā ir Schindler unikālā 30 gadu pieredze ar sistēmu, kas ir pazīstama kā galamērķa vadība un radikāli uzlabo liftu grupas satiksmes apstrādes efektivitāti.
XX gadsimta 90. gados ēku augstumu sāka ierobežot labai apkalpošanai nepieciešamais papildu liftu skaits. Nozarē kopumā kļuva skaidrs, ka tad, ja pasažieriem būtu iespēja reģistrēt savu galamērķi pirms iekāpšanas, varētu nodrošināt augstāku apkalpošanas līmeni no konkrētas liftu grupas un novērst šo problēmu. Tomēr nevienam šajā nozarē neizdevās izveidot praktisku sistēmu uz šīs koncepcijas pamata. 1992. gadā Schindler ieviesa Miconic 10 — pirmo praktisko galamērķa vadības sistēmu un izraisīja revolūciju tirgū. XXI gadsimta sākumā, kad kļuva skaidrs, ka galamērķa vadība nozīmēja progresu, arī citi uzņēmumi piedāvāja šos produktus, bet līdz tam laikam Schindler jau bija nonācis līdz otrās paaudzes sistēmai — PORT ir trešā paaudze!
Kad pasažieris paziņo PORT nepieciešamo galamērķi, izmantojot termināli, RFID karti vai tālruni, sistēma analizē katru iespējamo ceļu kombināciju šim braucienam, ņemot vērā visus citus sistēmas izsaukumus un katra lifta pašreizējo novietojumu. Izmantojot īpašu algoritmu, kas atspoguļo daudzus pētījumu gadus, tiek noteikts optimālais piešķīrums, ko pēc tam paziņo pasažierim, izmantojot termināli vai tālruni. Pēc tam pasažieris var stāvēt pie piešķirtā lifta durvīm, sagatavojies ātrai iekāpšanai un transportēšanai uz savu stāvu ar minimālām pieturām.
Mēs uzskatām, ka PORT Technology dispečervadība šodien ir nozares virsotne. Taču mēs nestāvam uz vietas. Katru gadu mēs iegūstam arvien vairāk datu no daudzajiem tūkstošiem vienību, kas darbojas visā pasaulē, un mūsu pētniecības komandas tos izmanto, lai pakāpeniski uzlabotu veiktspēju. Mēs negrasāmies atteikties no savas līderpozīcijas!
Efektivitāte liftā parasti var nozīmēt divas savstarpēji saistītas lietas. Tās ir pasažieru pārvietošanas efektivitāte un energoefektivitāte.
Protams, ātrums, kādā lifts var pārvest pasažierus, ir ļoti svarīgs ēkas vispārējā ekspluatācijā. Piemēram, ja biroja ēkā (it īpaši rīta maksimumstundas laikā) uzstādītie lifti nespēj efektīvi nogādāt cilvēkus uz nepieciešamo stāvu, veidojas rindas, kas sagādā vilšanos pasažieriem un grauj iestādes prestižu. Ar PORT uzstādījumu tiek nodrošināta uz vienu stāvu braucošo pasažieru novirzīšana uz vienu lifta kabīni, ja tas ir nepieciešams. Tas nozīmē, ka kabīnes augšupceļā ir minimāls pieturu skaits, tātad tā var ātrāk atgriezties vestibilā. Tā kā katra kabīne biežāk atgriežas vestibilā, pieaug ieradušos pasažieru apkalpošanas kapacitāte un ievērojami uzlabojas satiksmes darba efektivitāte.
Runājot par energoefektivitāti, jāuzsver, ka katrs Schindler lifts tiek individuāli aprīkots ar jaunāko piedziņas un materiālu tehnoloģiju, lai nodrošinātu visaugstāko efektivitātes līmeni. Tomēr ar PORT mēs varam iet vēl tālāk. PORT lifts var darboties tā, ka energoefektivitāti var uzlabot pati grupa, izmantojot funkciju, kuru mēs saucam par enerģijas kontroles opciju jeb ECO. ECO režīmā sistēma nodrošina pieņemamu gaidīšanas laiku visiem pasažieriem, vienlaikus nodrošinot energoefektīvu apkalpošanu. Tā tiek novērsta tipisku liftu grupu problēma — maksimāls enerģijas patēriņš zema pasažieru pieprasījuma brīžos. Ja ir tikai daži pasažieru izsaukumi (kā lielākajā dienas daļā), lifts var ļoti ātri paņemt katru pasažieri un, tā kā kabīnē parasti nav citu braucēju, ātri nogādāt līdz galamērķa stāvam. Līdz ar to liftiem ir tendence doties lielā attālumā tikai ar dažiem pasažieriem. Turklāt, tā kā lifti parasti tiek līdzsvaroti pie 50 % slodzes, kabīnes sistēmā pārvietojas nelīdzsvaroti, un tas nav energoefektīvi. Šo problēmu novērš ECO režīms. Lai taupītu enerģiju, ECO režīms var izmantot mazāku liftu skaitu un lielāku cilvēku skaitu kabīnē, saīsinot braucienus un labāk līdzsvarojot slodzi. Rezultātā ECO režīms samazina liftu enerģijas patēriņu, vienlaicīgi gādājot, lai pasažieru gaidīšanas ilgums nepārsniegtu norādīto līmeni, tātad nodrošinot gan klientu apmierinātību, gan arī augstāko energoefektivitāti.
Drošība ir integrēta PORT sistēmas sirdī un var darboties daudzos un dažādos līmeņos. Esošā ēkā, kā arī gadījumos, kad jau pastāv globāla korporatīvā sistēma, ir izveidots vienkāršs saskarnes režīms tās netraucētai integrācijai. Tomēr mūsdienās daudzi klienti, uzzinājuši par daudzajiem PORT sistēmas iebūvētajiem drošības līmeņiem, ir vēlējušies to ieviest savas ēkas drošības stratēģijas centrā.
PORT drošības koncepcijas kodols ir informācija klientiem, ka mēs vēlamies viņus identificēt apkalpošanas nolūkā. Tā, piemēram, ja klients pie barjeras parāda savu RFID karti, viņš ne tikai tiek ielaists, bet arī informēts, uz kuru liftu doties, lai sasniegtu vēlamo rīta mērķi. PORT liftam ir termināļi ar integrētu karšu lasītāju, tātad drošības darbība var notikt jebkurā kartes uzrādīšanas brīdī. Bieži vien tā ir barjera, kurā var viegli integrēt glītu PORT dizainu. Vai arī Schindler var piegādāt mūsu patentētās ātrās ejas.
myPORT tāpat kā RFID karšu risinājums nodrošina vēl augstāku funkcionalitātes līmeni, ko var izmantot kopā ar kartēm vai to aizstāšanai. Visbeidzot, kaut arī šajā daļā galvenokārt tiek aplūkota PORT saistība ar liftiem, sistēmu var lieliski paplašināt, lai nodrošinātu visus piekļuves vadības aspektus ēkā.
Tieši pasažieru pieredzi ir paredzēts uzlabot katrā PORT izstrādes aspektā. Mēs vēlamies, lai ikviena saskare ar lietotājiem viņus iepriecinātu ar drošības, komforta un ērtību sajūtu. Kopš brīža, kad viņi ienāk ēkā un saņem atļauju, nepieskaroties nevienai virsmai, tad dodas uz liftu un tiek ātri nogādāti savā stāvā, mūsu mērķis ir radīt lielisku labklājības sajūtu un pārliecību, ka sistēmas mērķis ir viņiem nodrošināt personalizētu apkalpošanu.
Mēs apgūstam, kur viņi parasti vēlas doties noteiktos laikos, un mēģinām paredzēt viņu vajadzības. Mēs vienmēr mēģinām viņiem iedalīt liftu, kas nav pārāk pilns un sasniedz galamērķi bez daudzām starppieturām, turklāt vienmēr cenšamies radīt sajūtu, ka PORT uzskata par ļoti svarīgu katru viņu braucienu.