Mūsu apkopes līgumiem ir elastīgas funkcijas un opcijas jebkuram zīmolam un modelim. Mēs piedāvājam plašu tehniskās apkopes līgumu klāstu, sākot no ļoti standartizētiem "viss vienā" līgumiem līdz individuāli pielāgotiem līgumiem, kas atbilst jūsu konkrētās ēkas prasībām, satiksmes modeļiem, aprīkojuma stāvoklim un citiem parametriem.
Mūsu apkalpošanas nestandarta funkcijas veido pamatu jūsu individuālajai vai universālajai apkalpošanai Visus līgumus var paplašināt ar servisa opcijām, un tie ir pieejami jebkuram lifta vai eskalatora zīmolam un modelim.
Mēs veicam apkopi visiem zīmoliem. Faktiski 50 % no Schindler apkopes portfeļa veido produkti un modeļi, kuru ražotājs nav Schindler.
Funkcija | Palīdzība | Pamats | Trauksme | Segums | Pilns |
---|---|---|---|---|---|
Tehniskais atbalsts Karstās līnijas atbalsts un apmācība par aprīkojumu objektā atbildīgajai personai. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Stāvokļa pārbaude Attālinātas statusa pārbaudes, iekļaujot ziņojumus un paziņojumu, ja konstatētas neatbilstības. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Apkopes apmeklējums Regulāras pārbaudes objektā, iekļaujot pamata apkopes darbu. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Iesaistīšanās ar atzvanu Tūlītēja reakcija problēmu gadījumā, tostarp iesprostotu pasažieru atbrīvošana. Pirmdien–piektdien plkst. 7.00–18.00 vai 24/7 ar opciju “Flex”. | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Mazi remonti Mazi remonti atbilstoši definīcijai tiek iekļauti, lai nodrošinātu pieejamību. | ✓ | ✓ | |||
Lieli remonti Pilns visu apkopes darbu, atzvanīšanas vai remonta darbu segums. Pieejamība tiek garantēta kā izvēles iespēja 98% - 99,5% gadā. | ✓ |
Mūsu pastāvīgās uzraudzības un reaģēšanas pakalpojums ļauj sekot aprīkojumam un to analizēt, kā arī veikt stāvokļa pārbaudes.
Mūsu informēšanas opcija jums pastāvīgi ļaus uzzināt jaunumus. Caurskatāmība un pilna vadība tiek uzticēta vairākiem saziņas kanāliem, caur kuriem tiek sniegti ziņojumi.
Mūsu opcija elastīgiem apkopes un remonta darbu apmeklējumiem. Turklāt ir iespēja saņemt pakalpojumus ārpus darba laika un veikt diennakts izsaukumus 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.
Mūsu pārbaudes ietver periodiskas drošības pārbaudes, kas pārsniedz valsts normas, kā arī regulatīvo iestāžu koordināciju un atbalstu.
Mūsu trauksmes pakalpojums kabīnē ļauj pasažieriem izveidot savienojumu ar kādu no mūsu apmācītajiem servisa darbiniekiem. Tiek nodrošināta iesprostoto pasažieru atbrīvošana
Mūsu tālruņa un datu līnijas pārvaldība attālinātajiem un trauksmes pakalpojumiem ļauj pastāvīgi veikt līnijas funkciju un trauksmes sistēmas pārbaudes.