Mēs zinām, ka panākumi ir atkarīgi no mūsu klientu uzticības, nodrošinot viņiem kvalitatīvus produktus, pakalpojumus un risinājumus, kas sniedz vērtību un mierīgu prātu. Mūsu mērķis ir radīt pievienoto vērtību mūsu klientu ēkām un uzņēmumiem, pateicoties uzticamībai, integritātei, kompetencei, pieredzei, inteliģencei un inovācijām.
Mūsu uzticība ir balstīta uz vairāk nekā 150 gadu nepārtrauktu pakalpojumu sniegšanu un nepārtrauktu grupas pārvaldību. Mēs cienām savu mantojumu un saglabājam uzticību pārmantotajai paļāvībai.
Mēs arī zinām, kā katru dienu nopelnīt šo uzticēšanos.
Mums ir vairāk nekā 30 000 inženierijas speciālistu, un ikviens no viņiem tiek pilnīgi apmācīts, sertificēts un regulāri atkārtoti apmācīts, lai apgūtu jaunākās tehnoloģijas, regulējumus un kodeksus.
Viņu atbalstam ļoti svarīgus ieguldījumus pievieno citu disciplīnu eksperti, lai nodrošinātu kvalitāti, koncentrēšanos uz klientu, pastāvīgus uzlabojumus, izpēti, attīstību, apmācības, IT, mārketingu, testēšanu un daudz ko citu.
Mēs vienmēr cenšamies būt profesionāli partneri saviem klientiem, pievienojot vērtību viņu uzņēmējdarbībai, kā arī pievienojot kvalitāti pilsētvides pasaules infrastruktūrai.
Mēs esam liftu un eskalatoru nozares celmlauži inteliģentu, integrētu un inovatīvu mobilitātes risinājumu izstrādē.
PORT Technology un myPORT integrētās ēku un liftu vadības sistēmas vada pasauli uz augsta snieguma un augsta drošības līmeņa mobilitāti kompleksās mūsdienīgās ēkās.
Turklāt Schindler Ahead ir izvirzījis mūs līderu pozīcijā, pievienojot liftus un eskalatorus lietu internetam.
Viedie risinājumi nāk no viediem cilvēkiem ar viedām idejām un atbalsta to attīstīšanai. Mēs vienmēr veicināsim viedumu.
Mūsu šodienas panākumu virzītājspēks ir mūsu saistība ar tradicionālajām pamatvērtībām, piemēram, klientu apkalpošanu, kvalitāti un drošību, tās kombinējot ar mūsu stiprajām pusēm — radošumu un inovācijām, lai radītu inteliģentus risinājumus, reaģējot uz klientu vajadzībām. Schindler vērtības un principi raksturo, kā uzņēmums un darbinieki rīkojas un uz ko balstās biznesa attiecības:
Vairāk nekā 70 000 Schindler darbinieki nepārtraukti strādā, lai palīdzētu 2 miljardiem cilvēku ikdienā lietot mūsu liftus un eskalatorus. Katra mūsu klienta un darbinieka drošība ir augstākā prioritāte.
Kā uzņēmums, kas nodrošina servisu, mēs izteikti orientējamies uz klientu, un tas ir pamats visu produktu un pakalpojumu izstrādei un piegādei, kā arī mūsu iekšējo procesu pastāvīgai optimizācijai.
Mēs esam apņēmušies būt vērtīgi partneri saviem klientiem un to varam sasniegt tikai ar talantīgu, iesaistītu un kvalificētu darbinieku atbalstu. Mēs gādājam, lai darbinieki izprastu klientu vajadzības un pielāgotu visefektīvākos risinājumus no mūsu inovatīvo produktu un pakalpojumu klāsta. Darbiniekiem visos organizācijas līmeņos mēs sniedzam iespēju attīstīt vadības un lēmumu pieņemšanas prasmes, lai veidotu veiksmīgu uzņēmuma nākotni. Schindler veicina kultūru, kurā cilvēkus motivē aizrautība, ambīcijas un sadarbības spējas.
Visi mūsu darbinieki neatkarīgi no amata, funkcijas un atrašanās vietas ievēro uzņēmuma Schindler Rīcības kodeksu. Mēs veicinām atklātas un uzticības pilnas attiecības gan darbinieku vidū, gan arī ar klientiem.
Mūsu mērķis ir patiesas Šveices kvalitātes atspoguļošana ne tikai produktu dizainā, bet arī tā piegādē, apkopē un modernizācijā. Mūsu gadsimtu senais mantojums un sasniegumi vērtību nodrošināšanā veido mūsu spējas nodrošināt uzticamus risinājumus.
Mūsu ilgtermiņa stratēģija ir vērsta uz ilgtspējīgas vērtības radīšanu visām uzņēmuma ieinteresētajām pusēm. Mērķis ir ātrāka izaugsme nekā globālajā liftu un eskalatoru tirgū un balstīšanās uz spēcīgu inovāciju kultūru, lai uzlabotu mūsu darbības rezultātus. Lai atbalstītu šo mērķu sasniegšanu, Schindler īsteno operatīvus pasākumus klientu apmierinātības un darbības efektivitātes uzlabošanai, kā arī stratēģiskas iniciatīvas inovāciju veicināšanai un kvalitātes uzlabošanai.
Kopš uzņēmuma dibināšanas 1874. gadā mēs esam vertikālo pārvadājumu pionieri. Balstoties uz šo spēcīgo kultūru un inovāciju mantojumu, mēs turpinām veidot jaunas sistēmas un tehnoloģijas, kuru mērķis ir paredzēt pasaules nākotnes mobilitātes vajadzības un uzlabot dzīves kvalitāti pilsētās.
Gadu gaitā mēs esam tirgū sekmīgi ieviesuši neskaitāmus jaunievedumus, tostarp mērķa vadības sistēmas un pirmo patentu liftiem bez mašīntelpas. Citi nozīmīgi piemēri iekļauj ekskluzīvas liftu piekares vilces multivides izstrādi un “InTruss” modernizāciju, kas sniedz iespēju esošo eskalatoru modernizēšanai ar ievērojami mazāku ietekmi uz ēku.
Līdz ar mākslīgās inteliģences ienākšanu mūsu uzņēmums ir kļuvis par līderi liftu un eskalatoru interneta (IoEE) attīstībā. “Schindler Ahead” nodrošina unikālu mākoņa bāzes digitālu rīkkopu, kas savieno iekārtu, lietotājus, tehniskos speciālistus un diennakts zvanu centrus slēgta cikla ekosistēmā. Ieguldot Digital Twin tehnoloģijā, Schindler veic sagatavošanas darbus pilna mākslīgās inteliģences potenciāla uztveršanai visā vērtību ķēdē. Jaunizveidotais BuildingMinds izstrādā risinājumus visu ēku klāstu pārvaldībai.
Schindler kā viens no industriālā sektora vadošajiem digitālajiem uzņēmumiem turpinās ieguldīt produktu un digitālo procesu viedajā tīklā.